Σχολή | ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ||||||||||||
Τμήμα | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | ||||||||||||
Επίπεδο σπουδών | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||||||||||
Κατηγορία μαθήματος | Υποχρεωτικό επιλογής | ||||||||||||
Διδάσκων | Δ. Παπούλης, Καθηγητής | ||||||||||||
Κωδικός μαθήματος | GEO_058 | ||||||||||||
Εξάμηνο σπουδών | 7ο | ||||||||||||
Τίτλος μαθήματος | Νανογεωεπιστήμες | ||||||||||||
Αυτοτελείς διδακτικές δραστηριότητες | ΘΕΩΡΙΑ+ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ+ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ | ||||||||||||
Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας | 2 (Θ), 1 (ΕΡΓ) | ||||||||||||
Πιστωτικές μονάδες | 4 | ||||||||||||
Τύπος μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής | ||||||||||||
Προαπαιτούμενα μαθήματα | Ορυκτολογία Ι, Ορυκτολογία ΙΙ, Πετρογραφία Ι, Πετρογραφία ΙΙ | ||||||||||||
Γλώσσα διδασκαλίας & εξετάσεων | Ελληνική. Διδασκαλία μπορεί να πραγματοποιηθεί και στα Αγγλικά αν αλλοδαποί φοιτητές παρακολουθούν το μάθημα. | ||||||||||||
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές Erasmus | Ναί (Στην Αγγλική) | ||||||||||||
Ηλεκτρονική σελίδα μαθήματος (url) | |||||||||||||
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής πρέπει να έχει γνώση :
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής πρέπει να έχει αναπτύξει τις παρακάτω ικανότητες/προσόντα
|
||||||||||||
Γενικές Ικανότητες | Αυτόνομη εργασία, Ομαδική εργασία , Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον | ||||||||||||
Περιεχόμενο μαθήματος |
|
||||||||||||
Τρόπος παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας & επικοινωνιών | Παραδόσεις (Power Point), ασκήσεις, παραδείγματα. | ||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών | Γραπτές εξετάσεις που περιλαμβάνουν ερωτήσεις σύντομης απάντησης καθώς και ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων αλλά και επίλυσης προβλημάτων. | ||||||||||||
Προτεινόμενη βιβλιογραφία |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
|
Σχολή | ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ||||||||||||
Τμήμα | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | ||||||||||||
Επίπεδο σπουδών | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||||||||||
Κατηγορία μαθήματος | Υποχρεωτικό επιλογής | ||||||||||||
Διδάσκων | Π.-Δ. Κουτσοβίτης, Επίκ. Καθηγητής | ||||||||||||
Κωδικός μαθήματος | GEO_057 | ||||||||||||
Εξάμηνο σπουδών | 7ο | ||||||||||||
Τίτλος μαθήματος | Πετρογένεση Οφιολιθικών Συμπλεγμάτων | ||||||||||||
Αυτοτελείς διδακτικές δραστηριότητες | Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις, Φροντιστήριο | ||||||||||||
Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας | 2 (Θ) , 1(ΕΡΓ) | ||||||||||||
Πιστωτικές μονάδες | 4 | ||||||||||||
Τύπος μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξη Δεξιοτήτων | ||||||||||||
Προαπαιτούμενα μαθήματα | Πετρογραφία Ι, ΙΙ, Τεκτονική Γεωλογία και Πετρολογία Μαγματικών και Μεταμορφωμένων Πετρωμάτων. | ||||||||||||
Γλώσσα διδασκαλίας & εξετάσεων | Ελληνικά. Διδασκαλία μπορεί να πραγματοποιηθεί και στα Αγγλικά αν αλλοδαποί φοιτητές παρακολουθούν το μάθημα | ||||||||||||
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές Erasmus | Ναι | ||||||||||||
Ηλεκτρονική σελίδα μαθήματος (url) | |||||||||||||
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής πρέπει να έχει αναπτύξει τις παρακάτω ικανότητες / προσόντα : Κατανόηση των διεργασιών γένεσης και εξέλιξης των οφιολιθικών συμπλεγμάτων και φυσικοχημικών και γεωτεκτονικών διεργασιών που πραγματοποιήθηκαν στο μανδύα της Γης – Θεωρία λιθοσφαιρικών πλακών – προσδιορισμός γεωτεκτονικών περιβαλλόντων γένεσης των οφιολίθων με τη χρήση γεωχημικών δεδομένων – χρήσεις οφιολιθικών πετρωμάτων ως σκληρά αδρανή - εντοπισμός και χρήση πλατινοειδών ορυκτών με βάση σύγχρονες διεθνείς μεθοδολογίες – προβλήματα εξόρυξης ινωδών ορυκτών – αμίαντος – εκμάθηση αναζήτησης βιβλιογραφιών – συγγραφή επιστημονικής εργασίας και προφορική παρουσίασή της σε ακροατήριο |
||||||||||||
Γενικές Ικανότητες |
|
||||||||||||
Περιεχόμενο μαθήματος | Ορισμός οφιολίθων – οφιολιθικών συμπλεγμάτων – θεωρία λιθοσφαιρικών πλακών και οφιόλιθοι – περιγραφή πετρογενετικών διεργασιών για το σχηματισμό ενός πλήρους οφιολιθικού συμπλέγματος, οφιολιθικής mélange, υποοφιολιθική μεταμορφική σόλα – εντοπισμός μεταλλοφόρων κοιτασμάτων στα οφιολιθικά συμπλέγματα – επεξεργασία γεωχημικών μοντέλων για τον προσδιορισμό του γεωτεκτονικού περιβάλλοντος σχηματισμού των οφιολίθων (μεσοωκεάνειες ράχες, ηφαιστειακά τόξα, ωκεάνεια νησιά, εσωτερικό λιθοσφαιρικών πλακών) – περιγραφή των κυριότερων οφιολιθικών συμπλεγμάτων – συγκριτική μελέτη οφιολιθικών συμπλεγμάτων από τον χώρο της νοτιοανατολικής Τηθύος – αναφορά σε τυπικές εμφανίσεις οφιολιθικών συμπλεγμάτων από τον παγκόσμιο χώρο – διαλέξεις και εργασίες από φοιτητές σε επιλεγμένα θέματα. | ||||||||||||
Τρόπος παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας & επικοινωνιών | Παραδόσεις (Power Point), Εργαστηριακές ασκήσεις | ||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών |
Α. Γραπτή τελική εξέταση (20%) που περιλαμβάνει: Ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης. Β. Προφορική τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει: Συγγραφή επιστημονικών εργασιών και παρουσίασης τους σε ακροατήριο. |
||||||||||||
Προτεινόμενη βιβλιογραφία |
|
Σχολή | ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ||||||||||
Τμήμα | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | ||||||||||
Επίπεδο σπουδών | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||||||||
Κατηγορία μαθήματος | ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ | ||||||||||
Διδάσκων | Συντονιστής: Ι. Κουκουβέλας, Καθηγητής, Διδάσκοντες: Σ. Καλαϊτζίδης Αναπλ. Καθηγητής, Γ. Ηλιόπουλος Αναπλ. Καθηγητής, Ε. Ζαγγανά Αναπλ. Καθηγήτρια, Δ. Παπούλης, Καθηγητής, Α. Ζεληλίδης, Καθηγητής | ||||||||||
Κωδικός μαθήματος | GEOL_069 | ||||||||||
Εξάμηνο σπουδών | 8ο |
||||||||||
Τίτλος μαθήματος | Άσκηση Υπαίθρου ΙIIΙ | ||||||||||
Αυτοτελείς διδακτικές δραστηριότητες | Άσκηση υπαίθρου | ||||||||||
Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας | 7 ημέρες | ||||||||||
Πιστωτικές μονάδες | 3 | ||||||||||
Τύπος μαθήματος | Γενικών Γνώσεων / Ανάπτυξης Δεξιοτήτων | ||||||||||
Προαπαιτούμενα μαθήματα | Τεκτονική, Γεωδυναμική, Γεωλογικές Χαρτογραφήσεις, Ενεργειακές Πηγές και Ενεργειακές Πρώτες Ύλες, Ορυκτοί Άνθρακες, Κοιτασματολογία, Υδρογεωλογία, Ιζηματολογία, Ανάλυση Ιζηματογενών λεκανών, Γεωλογία Πετρελαίων, Εισαγωγή στη Μεταλλευτική Εξερεύνηση και τη Γεωλογία Μεταλλείων | ||||||||||
Γλώσσα διδασκαλίας & εξετάσεων | Ελληνική | ||||||||||
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές Erasmus | ΟΧΙ | ||||||||||
Ηλεκτρονική σελίδα μαθήματος (url) | |||||||||||
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Η Άσκηση υπαίθρου VIII περιλαμβάνει δύο ημέρες (2 μονοήμερες ασκήσεις υπαίθρου) στα πλαίσια του μαθήματος «Κοιτασματολογία», και πέντε (5) ημέρες άσκησης υπαίθρου στα πλαίσια του μαθήματος «Γεωλογία Ελλάδος» ως Συνθετικής Άσκησης Υπαίθρου 4ου έτους Το μάθημα απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές που γνωρίζουν και κατανοούν σε ικανοποιητικό βαθμό τα αντικείμενα της Κοιτασματολογίας και της Γεωλογίας Ελλάδας ώστε να κατανοήσουν σειρά γεωλογικών εφαρμογών στις περιοχές όπου θα γίνουν οι ασκήσεις υπαίθρου. Στόχος του μαθήματος είναι ο φοιτητής να αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες στην αναγνώριση κοιτασμάτων και την εξοικείωση με τη γεωλογική διάρθρωση του Ελληνικού χώρου. Οι εκπαιδευτικοί στόχοι της άσκησης αυτής είναι πολλαπλοί. Καθώς η άσκηση αυτή πραγματοποιείται κατά το 8ο εξάμηνο σπουδών, και αφού οι φοιτητές του τμήματος Γεωλογίας έχουν σχεδόν ολοκληρώσει το πρόγραμμα σπουδών τους και έχουν αποκομίσει γνώσεις και δεξιότητες πάνω στην επιστήμη της γεωλογίας καλούνται με τις ασκήσεις αυτές, να δουν και να ασκηθούν στο πεδίο σε πραγματικές συνθήκες και να εξετάσουν διαφορετικές περιπτώσεις αντικειμένων όλων των κύριων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Γεωλογίας όπως Γεωλογία Ελλάδας, Τεκτονική, Γεωδυναμική, Ιζηματολογία, Στρωματογραφία, Πετρογραφία, Ορυκτολογία, Πετρολογία, Κοιτασματολογία, Ενεργειακές Πρώτες Ύλες, Παλαιοντολογία, Υδρολογία, Υδρογεωλογία, Γεωμορφολογία, Παλαιοντολογία, Τεχνική Γεωλογία κ.ά. Ο φοιτητής με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σε θέση:
|
||||||||||
Γενικές Ικανότητες |
|
||||||||||
Περιεχόμενο μαθήματος |
1 ημέρα στη Μεταλλογενετική Επαρχία Παρνασσού – Βωξιτικά κοιτάσματα και μονάδες επεξεργασίας. 1 ημέρα στα Μεταλλεία Αγ. Ιωάννη, Εταιρείας «ΛΑΡΚΟ Α.Ε.» στην περιοχή του Κόκκινου, Ν. Βοιωτίας. 5ήμερη Συνθετική Άσκηση: στα πλαίσια της άσκησης αυτής οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να δουν και να εξετάσουν από κοντά τα πετρώματα και τους σχηματισμούς σε επτά από τις έντεκα κύριες γεωτεκτονικές ενότητες του Ελληνικού χώρου, τηνΙόνια ενότητα, και τις ενότητες Τριπόλεως, Πίνδου, Πελαγονική, Αξιού, Περιροδοπική και Σερβομακεδονική, καλύπτοντας πολύ μεγάλο μέρος της Γεωλογίας του Ελληνικού χώρου. Επίσης επισκέπτονται παράκτια συστήματα όπως οι λιμνοθάλασσες του Μεσολογγίου και του Αιτωλικού, οι εκβολές του Αχελώου ποταμού, καρστικές πηγές, εγγειοβελτιωτικά δίκτυα, πόλγες σαν υδρογεωλογικά και γεωμορφολογικά παραδείγματα. Επίσης μελετώνται οι επιφανειακές εμφανίσεις του Ηωκαίνου-Μειοκαίνου, αποθέσεων βαθιάς θάλασσας στην λεκάνη προχώρας της Πίνδου και της Μεσοελληνικής αύλακας, όπου αναπτύσσονται αποθέσεις δελταϊκών ριπιδίων και δελταϊκές αποθέσεις , από τα Γιάννενα μέχρι τα Γρεβενά και και την Καλαμπάκα. Σημαντικό μέρος της άσκησης αποτελούν οι επισκέψεις σε μεταλλεία, ορυχεία, κοιτάσματα και μονάδες επεξεργασίας μεταλλικών και βιομηχανικών ορυκτών, καθώς και λιγνίτη, στις εγκαταστάσεις μερικών από τις μεγαλύτερες εξορυκτικές εταιρίες της Ελλάδας. Τέλος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε παλαιοντολογικά μουσεία των περιοχών, όπου επιτυγχάνεται η γνωριμία με κάποια από τα πιο σημαντικά απολιθώματα του Ελληνικού χώρου. Συνοπτικά οι εκπαιδευτικές ενότητες του μαθήματος περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
|
||||||||||
Τρόπος παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο καθοδήγηση των φοιτητών στο πεδίο. | ||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας & επικοινωνιών | Χρήση της πλατφόρμας e-class με ψηφιακή διάθεση των οδηγών ασκήσεων υπαίθρου. | ||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών | Η αξιολόγηση γίνεται με Γραπτή ομαδική Εργασία που βασίζεται στα δεδομένα που συλλέχθηκαν στην ύπαιθρο καθώς και Προφορική Εξέταση επί της παραδοθείσας εργασίας. | ||||||||||
Προτεινόμενη βιβλιογραφία |
Σχολή | ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ||||||||||||||||
Τμήμα | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | ||||||||||||||||
Επίπεδο σπουδών | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||||||||||||||
Κατηγορία μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||||||||||||||||
Διδάσκων | Ε. Ζαγγανά, Αναπλ. Καθηγήτρια | ||||||||||||||||
Κωδικός μαθήματος | GEOL_068 | ||||||||||||||||
Εξάμηνο σπουδών | 6o | ||||||||||||||||
Τίτλος μαθήματος | Περιβαλλοντική Υδρογεωλογία | ||||||||||||||||
Αυτοτελείς διδακτικές δραστηριότητες | Θεωρία + Εργαστήριο, Εργασία πεδίου | ||||||||||||||||
Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας | 2Θ / 3ΕΡΓ | ||||||||||||||||
Πιστωτικές μονάδες | 6 | ||||||||||||||||
Τύπος μαθήματος | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ | ||||||||||||||||
Προαπαιτούμενα μαθήματα | Βασικές γνώσεις Γεωλογίας χημείας και μαθηματικών | ||||||||||||||||
Γλώσσα διδασκαλίας & εξετάσεων | Ελληνικά | ||||||||||||||||
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές Erasmus | Ναι | ||||||||||||||||
Ηλεκτρονική σελίδα μαθήματος (url) | Η σελίδα του Εργαστηρίου Υδρογεωλογίας | ||||||||||||||||
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση εκ μέρους των φοιτητών της συνεισφοράς της υδρογεωλογίας στη προστασία του περιβάλλοντος και η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για τη προστασία των υπόγειων νερών. Ειδικότερα στοχεύει στο να εφοδιάσει τους φοιτητές με την απαραίτητη γνώση:
|
||||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες | Αναζήτηση ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών. Σχεδιασμός και διαχείριση έργων | ||||||||||||||||
Περιεχόμενο μαθήματος |
|
||||||||||||||||
Τρόπος παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο στην αίθουσα διδασκαλίας | ||||||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας & επικοινωνιών | Το μάθημα γίνεται με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών | ||||||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών | Η εξέταση του μαθήματος γίνεται γραπτώς κατά τα ισχύοντα. Στους φοιτητές δίνονται οκτώ έως δέκα κλιμακωτής δυσκολίας ερωτήσεις στις οποίες περιλαμβάνεται ερωτήσεις κρίσεως και ασκήσεις, με συγκεκριμένη βαθμολογία για κάθε μια από αυτές. Οι ασκήσεις των εργαστηρίων διορθώνονται και βαθμολογούνται. Πολλές φορές διενεργούνται πρόοδοι που στοχεύουν στην εμπέδωση της ύλης και την στενότερη επαφή των φοιτητών με τα σημαντικότερα θέματα του μαθήματος. Οι πρόοδοι λαμβάνονται θετικά υπόψη στη συνολική εικόνα αξιολόγησης των φοιτητών. | ||||||||||||||||
Προτεινόμενη βιβλιογραφία |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
|
Σχολή | ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ||||||||||||||||
Τμήμα | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | ||||||||||||||||
Επίπεδο σπουδών | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||||||||||||||
Κατηγορία μαθήματος | Υποχρεωτικό επιλογής | ||||||||||||||||
Διδάσκων | Ι. Κουκουβέλας, Καθηγητής | ||||||||||||||||
Κωδικός μαθήματος | GEOL_067 | ||||||||||||||||
Εξάμηνο σπουδών | 8ο | ||||||||||||||||
Τίτλος μαθήματος | Γεωλογία Ελλάδας | ||||||||||||||||
Αυτοτελείς διδακτικές δραστηριότητες | Διαλέξεις, εργαστηριακές ασκήσεις, Φροντιστήριο, Άσκηση πεδίου | ||||||||||||||||
Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας | 2 (Θ), 1 (ΕΡΓ) | ||||||||||||||||
Πιστωτικές μονάδες | 5 | ||||||||||||||||
Τύπος μαθήματος | Γενικών Γνώσεων / Επιστημονικής Περιοχής | ||||||||||||||||
Προαπαιτούμενα μαθήματα | ΟΧΙ | ||||||||||||||||
Γλώσσα διδασκαλίας & εξετάσεων | Ελληνική | ||||||||||||||||
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές Erasmus | Ναί | ||||||||||||||||
Ηλεκτρονική σελίδα μαθήματος (url) | https://eclass.upatras.gr/courses/GEO356/ | ||||||||||||||||
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Το μάθημα απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές που γνωρίζουν και κατανοούν τις βασικές γνώσεις της Γεωλογίας. Στόχος του μαθήματος είναι ο φοιτητής να αποκτήσει προχωρημένες γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα που σχετίζονται με την γεωλογική εξέλιξη της Ελλάδας και στοιχείων γεωλογίας των χωρών που συνορεύουν με την Ελλάδα. Οι φοιτητές θα διδαχθούν τη γεωλογική εξέλιξη των Ελληνίδων οροσειρών από τον Παλαιοζωικό έως τον Καινοζωικό αιώνα. Επίσης στόχος του μαθήματος είναι ο φοιτητής να αποκτήσει προχωρημένες γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα που αφορούν την διάρθρωση του Ελληνικού παλαιογεωγραφικού χώρου κατά το Μεσοζωικό. Από τον χώρο αυτό προέκυψαν οι Ελληνίδες Οροσειρές. Η δημιουργία των Ελληνίδων προήλθε από την κίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών που επέδρασε στο σχηματισμό των ιδιαίτερων δομικών περιοχών, των μαγματικών επαρχιών, της παραμόρφωσης και της μεταμόρφωσης των πετρωμάτων. Ο φοιτητής με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σε θέση:
|
||||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες |
|
||||||||||||||||
Περιεχόμενο μαθήματος |
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει μέρη τα οποία διαχωρίζονται σε επιμέρους κεφάλαια (στη συνέχεια θα αναφερθούν μόνο τα μέρη στα οποία διαχωρίζεται το μάθημα):
|
||||||||||||||||
Τρόπος παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο στην αίθουσα διδασκαλίας | ||||||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας & επικοινωνιών | Όλα τα μαθήματα παραδίδονται με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (π.χ. powerpoint). Οι παραδόσεις του μαθήματος είναι επίσης αναρτημένες στο ιντερνέτ ως αρχεία pdf. Οι φοιτητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις παραδόσεις από το ιντερνέτ για την προετοιμασία τους ή για την μελέτη τους. | ||||||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών |
Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική Ι. Προεραιτική σύνταξη εργασίας (30% της συνολικής βαθμολογίας) για την γεωλογική εξέλιξη περιοχών της Ελλάδος που επιλέγονται από τους φοιτητές και σύνταξη εργασίας με μέγιστο αριθμό φοιτητών δύο. Παρουσίαση στην αίθουσα των εργασιών με χρήση ΤΠΕ. Το 30% του μέσου βαθμού αυτών των εργασιών προστίθεται στο τελικό βαθμό των γραπτών εξετάσεων με την προϋπόθεση ότιοι εργασίες έχουν βαθμολογηθεί πάνω από 4. ΙΙ. Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου, στην ελληνική γλώσσα, οι οποίες περιλαμβάνουν ερωτήσεις (ανάπτυξης) γνώσης και κατανόησης του περιεχομένου του μαθήματο. Ελάχιστος βαθμός επιτυχίας: 5. |
||||||||||||||||
Προτεινόμενη βιβλιογραφία |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
|